"rootPage" is not defined.

Tule mukaan keskustelukerhoon!

Kom och prata finska och meänkieli!

Ryhmä kokoontuu kerran kuukaudessa Skellefteån kaupunginkirjastossa SARA kulttuuritalolla.

Ryhmän kokoontumispäivät ovat:

6. joulukuuta

17. tammikuuta

14 helmikuuta

13. maaliskuuta

10. huhtikuuta

Itsenäisyyspäivänä 6. joulukuuta tarjoamme kahvia, kakkua ja musiikkia.

Keskusteluryhmä on avoin ryhmä, joka sopii suomea/meänkieltä äidinkielenä puhuville, ja kielen harrastajille. Ryhmän tarkoituksena on edistää suomen- ja meänkielen oppimista ja ylläpitoa, ruotsinsuomalaista kulttuuria, sekä ihmisten kohtaamista.

Keskusteluryhmä on kaikille avoin ja maksuton, ei ennakkoilmoittautumista. Kahvitarjoilu. Keskusteluryhmän järjestävät yhteistyössä Skellefteån Suomi-seura ja Skellefteån kunta/suomen kielen hallintoalue.

Tervetuloa!

Vill du träffas för att prata finska eller meänkieli? Vi träffas följande datum 6/12, 17/1, 14/2, 13/3 och 10/4 klockan 14.0-16.00 på Stadsbiblioteket (SARA kulturhus). Ingen föranmälan krävs.

6 december är det Finlands självständighetsdag och då bjuds det på fika och musik.

Arrangör: Finska föreningen i Skellefteå och Skellefteå kommun/förvaltningsområde för finska.

Välkommen!